søndag den 25. december 2011

Julen 2011

Sikke mange smukke Juletræer, Gaveindpakninger og søde hilsner om glædelig jul der er at finde lige nu i Blogland! Sikke hyggeligt!

Så her kommer også lidt billeder fra vores jul:
Vi fejrede julen hos mine svigerforældre med 2 af mandens søskende og deres farbror.
Så dette er deres smukke Juletræ. Vores må i vente med at se til slutningen af Januar hvor min familie kommer og fejrer bagjul.
 Svigermor havde lavet super fede til og fra kort med gamle billeder.
 Alle mine fede gaver! MUMS!! Ingen skal byttes i år!
 Alle Trolden's gaver. (Den store kasse nederst er en børnetrillebør)
 Alle de fine Julekort vi har fået i år.
 Lige nærbilleder af de 3 par fede øreringe jeg fik! 
 Ja jeg ELSKER frøer!!!
Men Ko-øreringe er da også bare for fedt!?

Jeg håber at jeres Jul var ligeså dejlig som min!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar