torsdag den 23. august 2012

På Havevandring i Lind, 7400 Herning

En torsdag aften var jeg ude og se 4 forskellige haver i Lind by. Her får i lidt billeder fra rundturen, måske du kan blive inspireret til at prøve noget af det selv?
En gammel hænge ærtetræ var blevet lidt grim og kedelig, men ejerne legede med den og fik et sjovt og anderledes resultat. 
Meget smukt vandløb med fantastisk rislelyd! 
Meget smuk, 30 årig, gul tretorn (Gledetzia 'Sunburst')

Formklippet Sydbøg (Nothofagus) Jeg elsker duften af denne's blade og den smukke bark og normalt lette vækst. 
Japansk-inspireret have med vandhul af glasfiber.

 Meget gammel og smuk duftende blåregn (Wisteria floribunda) igang med årets TREDJE blomstring ifølge ejerne.
En selvsået Cotoneaster er blevet klippet som edderkop efterhånden som den har vokset sig større.

Det var en dejlig aften. Det er altid spændende at se andres have, tit får man nogen nye/skøre/spændende idéer. Det er lige før jeg kan lide hænge ærtetræer nu.

Tager du tit ud og ser haver? Er der nogen jeg bare SKAL se?

1 kommentar:

  1. Hvor er de fine alle de beskårede træer.
    Jeg har af og til været til åbne haver i Sønderjylland.

    SvarSlet