onsdag den 10. oktober 2012

Pileprojekt #12

Så blev det igen til lidt pileflet.
Denne gang havde jeg set nogen fede "blade", flettet" af pil og fyldt med blommer og kirsebær, på Plantemessen på fyn.
Det var så fine at det blev jeg bare nødt til at abe efter....
Her er mit første resultat:
Jeg har fundet en gren, med fine forgreninger til 2 af siderne og brugt som skelet.
Herefter har jeg sat et par ekstra pil ind for at mellemrummene ikke blev for store. Jeg kan bedst lide der ikke er for meget afstand.
Herefter har jeg bare flettet restepil omkring og forsøgt at lege lidt med mønstre ved hjælp af de forskellige farver pil.
Der er allerede lavet skeletter til 2 blade mere. Men der går desværre 1 måned inden der er fletteaften igen.
Men det er jo altid rart at have noget man kan glæde sig til :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar