lørdag den 11. februar 2012

Pjattet med bark!?

Ja jeg er altså helt pjattet med bark! Især på denne årstid ligger man særligt mærke til de fine farver, striber, strukturer, mønstrer og det der bor på barken.
Har du spændende bark i haven?
Jeg viser lige lidt fra de store træer på gården.
 Smukke mønstre på den gamle Ahorn
 Et lille valentineshjerte på asken
 Blålig lav på bøgen
 Hvid belægning og regndråbe på kastanjerne. Der bor utroligt mange forskellige ting i kastanjernes bark.
 Bittesmå svampe på kastanjerne. Mindre end min lillefingernegl! 
Igen en beboer på kastanjen! Jeg elsker dette billede. Det ligner næsten et lille månelandskab! Jeg deltager med det i en fotokonkurrence. Det er min første konkurrence.
Jeg har kun været i klubben i 14 dage, så det bliver spændende.

2 kommentarer:

  1. Super lækre billeder...
    Der er ikke noget der pirre fantasien mere end sådanne "månelandskaber" som man falder over hist og her.
    Held og lykke med konkurrencen

    SvarSlet
  2. Mange tak Kristina!
    ja jeg har tusindvis af den slags billeder. Jeg kan ikke lade være....

    SvarSlet