fredag den 2. marts 2012

Skovdag 25/2-2012

 Lige en hjemmelavet borddekoration til mandens 30 års fødselsdag 19. Februar.
Resten er fra skovdag med det meste har Naturmandens familie:

 Vi starter med uddelegering af opgaver og visning af udførelse.
 Vi hygger os, bliver i godt humør, får motion, får afreageret, nyder solen og hjælpes ad.
 Ja ørnenæb er min farvorit!

 Mig i den fine traktor med alle de dejlige fætter/kusine børn. Vores egen Trold er bare helt vild med traktorer og andre store og larmende maskiner.

 Farmor får en krammer og fortæller om arbejdet i skoven.

 Smukke svampe på en birkestub!
Ja og Naturmanden min slås her med en af de mange Viburnum der trængte voldsomt til lidt kærlig beskæring.

4 kommentarer:

  1. Det ser ud til, I havde en skøn dag :-) Et forsinket tillykke med manden!

    Kh. Marlene

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er blevet en hyggelig familie tradition og en god undskyldning for at mødes og spise god mad! Tak for Tillykke.

      Slet
  2. Hej Mysticia.

    Jeg har givet dig en blogaward, som du kan læse mere om her:
    http://mizzzims.blogspot.com/2012_03_01_archive.html (helt nede i bunden)

    Du viser med dine billeder og kreationer kærligheden for naturen. Det er en fryd at se der stadig findes mennesker som værdsætter vores omgivelser og værner om naturen.

    Fortsat god dag :)

    Kh
    Simone
    www.mizzzims.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for den fine Award og de flotte ord!!
      Ja jeg har altid elsket naturen. En drømmer der altid rendte rundt i min egen lille verden. Så jeg kunne naturligvis ikke blive andet end gartner. Jeg elsker mit fag og naturen.

      Slet