onsdag den 22. september 2010

smækker og første bryllupsdag.

Jeg er en klovn til at læse hækleopskrifter på smækker åbenbart... Nu har jeg prøvet 4 forskellige opskrifter på flotte hage/savle-smækker men det bliver slet ikke som på billederne, så nu har jeg lavet mine egne frihåndssmækker.... og egentlig godt tilfreds med mit enkle design.
Den blå/turkis er en af de mislykkede, som jeg bare har hæklet noget ekstra udenom for at få en ordentlig størrelse.








D. 19/9-10 Havde vi 1 års bryllupsdag og vi fik en dejlig buket af min svigerfamilie. Med papirssløjfe da det jo kaldes papirsbryllup. Men hold da op tiden er gået stærkt. Allerede et år siden man stod der i sin hvide kjole og sagde ja til sin mand.... for altid.
Min mand er vild med "Spise med Price" Så han fik deres kogebog og et 1m vatterpas.
Af min mand og søn fik jeg et smukt hvidguldsvedhæng i kæde. En stort hjerte og et lille hjerte med diamant som skulle symbolisere dem begge. Elsker når manden tænker sådan!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar