fredag den 17. december 2010

Juletræ og pynt

I søndags var jeg ude og fælde mit juletræ og ny er det pyntet så i kan se det :-)
(I baggrunden er billede af min brudebuket)
Det første år jeg havde juletræ havde vi ingen pynt og jeg købte derfor en masse på mit arbejde, 1 af hver af alle de forskellige kugler vi havde, nogle hvide glimmer æbler og snefnug. Nu har en god kollega/veninde foræret mig 3 bolsjer hun har syet i rødt stof. Min drøm er at alle mine ting på juletræet en dag har en historie som disse:

Denne Koi købte vi sidste år i San Fransisco som var sidste stop på vores brullupsrejse.

Denne glasfugl har vi arvet fra min mands bedstemor

og Julemanden fik vi sidste jul af  min svigermor.







Men en enkelt kugle gik til under pyntningen i år, Den blanke orange... Nu har jeg købt en lyserød i stedet, bare fordi den var anderledes.

2 kommentarer:

  1. Et rigtig flot juletræ, og hvor er det en god ide med at samle pynt med en historie, det er jo sådan man danner traditionerne.

    Den koi er helt speciel og meget flot.

    God weekend.

    SvarSlet
  2. Hvor har du pyntet det træ smukt - det er noget pragtfuldt julepynt du har samlet - hvis ikke man var i julestemning før, så er man det nu efter at have kigget på dine flotte billeder
    Kh Karen

    SvarSlet