onsdag den 27. juli 2011

Knuthenborg Safaripark

På vores ferie, til det eksotiske Sydsjælland, tog vi også en dag i  Knuthenborg. Jeg kom her meget da jeg spillede i garde. De havde Tattoo dage i parken.
Priserne er steget noget siden sidst synes jeg, men det er en fed oplevelse uanset alder.

Ja vi kom lige tidligt nok afsted. Men så var det jo godt jeg havde mit hækleprojekt i bilen. Jeg er ved at hækle flakoner til mit Carl von Linné kaffestel. kender du nogen der ikke bruger deres så er jeg meget interesseret. Der udkom et nyt motiv hvert år fra 1975 og 18 år frem.
Vejret var ikke alt for godt til at være ude i, men så er det jo godt at det meste af parken er tilgængelig i bil.
Ja og det var nok også derfor at der ikke var helt overfyldt af mennesker. Dejlig dag.
Her lidt sjove dyr i kan nyde:
Giraf med hoved i begge ender?
En forfinet abe?
Tror du også Geden siger:" Giv et lift!!"
Hesteantilopen poserede.
Leg med kamerafunktioner. Grovkornet. Til store grove næsehorn.
Trolden nød alle de fine dyr og var meget interesseret. Her ser vi at hesten ikke engang var kommet ud af sin pyjamas endnu.
hvad syns du er det bedste ved Knuthenborg?
Hvad er din danske ynglingsattraktion?



1 kommentar:

  1. Skønne billeder ;o) Er selv en stor fan af Knuthenborg - specielt fordi den ligger lige i nærheden af, hvor vi bor. Jeg er specielt vild med tigrene (har en svaghed for kattedyr)
    Kh Karen

    SvarSlet