onsdag den 27. juli 2011

Præstø

Endnu en have buket. Denne gang til min søster som har været indlagt nogen gange med galdestensanfald.
Buketten indeholder: Vild gulerod, alunrod, hosta, jordbærblade, anisisop, Russisk salvie(Perovskia), og en lys rosa staude som også tit ses i grøftekanten. Jeg aner ikke hvad det er. Det ligner en krydsning mellem nellike og Phlox... Ved du hvad jeg snakker om? og kender du navnet?
før i tiden kom jeg meget i Præstø. Jeg spillede nemlig i Gjønge garden i 14 år. Jeg synes denne bygning er blevet rigtig flot efter den blev renoveret for efterhånden en del år siden.
Og der er andre end mig der er vild med springvandet ved havnen. Der er sensorer i så børnene kan lege med at slukke for springvandet.
Smukke svaner i havnebassinet.
Det svømmede dog hurtigt deres vej igen da vi ikke havde noget mad.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar