søndag den 15. april 2012

En dejlig forårsdag i Guldager.

I efteråret var vi nede og lave en have-forvandling i en forhave i Guldager. Nu var vi nede og se hvor hård vinteren har været og om løgene kom op. Det så godt ud og vi er alle godt tilfreds :-)
Og så var der et overdådigt frokostbord så jeg kunne knapt bevæge mig bagefter. LÆKKERT!

 Under besøget gik vi en tur i det milde forårsvejr. Vi fodrede ænder og en meget beskyttende svane.
 I skoven var et lille træ blevet pyntet med fine påskeæg! Måske en dagpleje? børnehave? Hyggeligt så det ihvertfald ud.
 Trolden og jeg legede med blade.... Det var et HIT! Sparkede til dem og kastede dem højt op i luften så de stille rislede ned.
Senere fik Trolden lokket Naturmanden til en tur i rutchebanen ;0)

Ja og så har jeg igen været heldig at modtage en Blog Award.
Da jeg har fået den før tillader jeg mig blot at sige TAK til kvinden bag denne fine nye blog.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar