mandag den 1. november 2010

Årets julepynt og færdige bolde

Jeg havde egentlig besluttet mig for at jeg kun måtte købe et stykke julepynt hvert år.... Hmm... Men igen i år gik det altså galt. Juleudstillingen på mit arbejde åbnede i fredags, så det skulle jeg jo lige op og se :-)
Disse Jule-herligheder kunne jeg simpelthen ikke leve uden... Griner.
Så er der endelig købt fyld til boldene. Så de første 2 er færdiggjort og klar til at blive foræret bort.
Den gul-rød-sorte bold er en barselsgave til et tysk par som nu bor i Danmark. 5 bolde mere skal kreeres til barselsgave/Julegave. Det er et dejligt overskueligt projekt og man kan tilmed få brugt en god bunke garnrester..
Jeg bliver så glad af at lege med alle de forskellige farver bomuldsgarn jeg snart har fået samlet. Jeg er også spændt på hvilke farver min Give Away- vinder vælger :-)

1 kommentar:

  1. Jeg kom lige forbi din dejlige blog, her må jeg da læse med.

    Kan levende forestille mig at fristelserne er meget store på din arbejdsplads, jeg havde heller ikke kunnet lade de skønne svampe blive tilbage....:-)))

    SvarSlet