mandag den 1. august 2011

Fisketur og mine duftende Liljer

Jeg har været på fisketur!! Det er ellers mange år siden jeg har været det sidst... ihvertfald 10 år siden... Måske også 15 år. Det var med min mødregruppe og vores mænd! Super hygge... Fiske,  grille og hygge! Vi er kun 3 i mødregruppen men det gør absolut intet for vi har alle snakketøjet godt iorden ;0) Både mødrene, børnene og mændene er utrolig dejlige at være sammen  med og nemme at snakke med!
Herlig oplevelse! TAK!
Hjemme i haven blomstrer mine duftende liljer lystigt. De mørke vinrøde er desværre gået ud i vinter, de var ellers et fantastisk modstykke til de lyse med orange tegninger i.
jeg har 3 nuancer af de rosa. Jeg elsker duften og nyder synet hver gang jeg går fra terrassen til haven.

Har du liljer i haven? jeg kender kun navnet på den lyseste af mine rosa liljer 'Stargazer'.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar