tirsdag den 9. august 2011

Pileflet kurv #3

Jeg har slet ikke fået fortalt at jeg er startet i en flettekreds! Det er bare super hyggeligt og lærerigt!
Under min uddannelse til gartner havde jeg 2 dages valgfag med Pileflet hvor jeg lavede en kæmpe kurv. Senere har jeg fået et lille 1 dags privat-kursus hos en dejlig kvinde jeg mødte på et blomsterbinderkursus.
Der lavede jeg min høje pilekunst kurv som jeg har haft flashet en gang eller to med forskellig pynt på. bl.a. i december med små julehjerter. Den store runde skal jeg nok lige huske at vise jer en anden dag.
Men det her er så det første jeg har lavet i flettekredsen
Denne er med Frank Ostebund
og dobbelt fransk sideflet med tilbageslag. ja det lyder fint ikke? Den røde flet hedder en Kimning.

2 kommentarer:

  1. Hvor er den bare flot og sikke et arbejde det kan du godt være stolt af.

    Kurven har en rigtig god facon, synes tit de enten er for små eller alt for store ....!!!

    Yndig lille kat ;-)

    kh Jane

    SvarSlet
  2. Den passer rigtig godt til et kreaprojekt eller to, madpakke, vand og kalender :-)

    SvarSlet