tirsdag den 23. august 2011

FotoSpam fra Enemærkets Hostahave.

Hvis du ikke allerede har besøgt dette stykke paradis i skoven, så skulle du tage at gøre det nu!!
Jeg besøger denne have minimum 1 gang om året for det meste 2.
Der er massevis af hostaer og specielle planter. Anderledes plantesammensætningen og bedformer.

I deres store surbundsbed har de imellem alle de grønne blade fra Rhododendronnerne sat massevis af Liljer! Smukt! Det kan tit godt blive lidt for grønt hvis man ikke har andet end Rhododendron.
Så nu må jeg have lidt liljer i bedet selvom der også er masser af sommer og efterårslyng nu.
Se lige disse 3 smukke liljer. Dem skal jeg lige på jagt after.

De har efterhånden også en del Clematis. Her er det sorten 'Ville De Lyon'.
og til sidst kan man gå et smut i hans fine butik. Jeg er vild med den lille træbygning.


Det her er den næste jeg skal ønske mig Hosta'Captain's Adventure'
De ligger ved Ringkøbing og har en flot hjemmeside hvor du også kan handle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar